pátek 21. ledna 2011

Pošťačíš, pošťačím, pošťačíme

Nejlepší brigády jsou prý na čerstvém vzduchu - ano i ne. V létě si roznášení pošty nemůžu vynachválit, slunce svítí, ptáci zpívají, všude spousta zeleně a keříků vhodných v močící nouzi (zvlášť v dědinách, ve veřejných parcích bych si na to netroufla), nádhera. Všechno voní a já se hezky projdu, pokoukám a ještě za to dostanu prachy.


No a pak je druhý extrém - dnešek - kosa jak z nosa. Podruhé jsem ztratila čepici a to stejným stupidním způsobem jako poprvé (v nejbližší době sem hodlám napsat, jak vypadají ztráty a nálezy DPMB) a ta ztráta bolela, buňky mozkové, o které jsem přišla mrazem, mi už zpátky nikdo nevrátí! Vítr ledový mi čechral čupřinu a já se táhla s báglem plným potištěného a zaobálkovaného papíru - přiznávám, byla to i moje chyba, kdybych nepohrdla signalizačně rudou čelenkou, mohla jsem být teď o chlup chytřejší. A sněžilo!

Stejně jako jindy nebyla nouze o nové poznatky:

  • jestli máte divné příjmení, nezoufejte, vždycky je někdo, kdo má horší - a to nemluvím o těch klasických, jako Vítámvásová, Šourek, Šulda, Čurda a (kdovíproč) Banánek. Dnes jsme házeli například dopis paní Hrobkové, což by nebylo ani zdaleka tak vtipné, kdyby ovšem zrovna nad ní neměl schránku pan Smrt - možná dodám i foto :)
  • kdykoliv chcete s poštou udělat něco, co se nemá, například snažit se nastrkat deset dopisů po jednom do škvíry pode dveřmi, protože se vám nechce zvonit na zvonky, objeví se upřeně hledící cyklista, který se vás po chvíli zeptá, jestli nechcete aby vám otevřel (no dobře, tohle se stalo jen jednou)
  • pokud vám na několikeré zazvonění otevře jediný člověk, je na 99,99999% pravděpodobné, že to bude invalidní devadesátiletá babička z desátého patra v domě bez výtahu - černé svědomí zaručeno
  • pokud vám někdo přijde po zazvonění dveře otevřít osobně a je v dobré fyzické kondici (tedy - není výše popsaná babička) buď pro něj nemáte žádný dopis, nebo je to ten dopis, co vypadá, jakoby ho už jednou snědla kráva
  • člověka vycházejícího z baráku je možné vyděsit k smrti rychlým klusem zapříčiněným touhou chytit zavírající se dveře 
  • čísla, která jsou v kombinaci s písmenem, neexistují a pokud ano, nebydlí na nich ti samí lidé, jako na dopisu

4 komentáře:

  1. tys ztratila sobi cepicku od sve sestricky? (eva)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, ani nevíš, jak mě to mrzí a jak by se mi včera šikla :( - půjdu na ty ztráty a nálezy a vyzvednu si je tam obě dvě!

    OdpovědětVymazat
  3. Předposlední bod mě silně rozesmál, neb jsem si tě velmi živě představila a dokonce ta představa byla tak živá, až se mi po tobě zastesklo... A k poslednímu bodu - nechápu, dovysvětlit, prosím ;-))

    OdpovědětVymazat
  4. A Smrt a Hrobková.. hustě! A já se chci jmenovat Adélka Banánková! To je nejlepší! :-D

    OdpovědětVymazat