pátek 7. ledna 2011

One of these days the sky gonna break

Každý má asi písničky, které ho rozbrečí a rozněžní, nebo naopak dokážou vytrhnout z té nejděsivější nálady, případně podpoří ještě víc náladu euforickou. Tady jsou ty moje:

Letters from the sky - totálně brečící, nevím, jak to dělá - hlavně ten začátek teda. Možná to bude tím, že byla použitá jako podkres k jedné srdceryvné (bez keců) scény v seriálu Harper´s Island.

9 crimes - tahle je spíš rozněžňující, písnička má zvláštní frázování, myslím, že by to nikdo nedokázal zazpívat tak, jako ti dva.

S klidným svědomím můžu říct, že na mě jedině tyhle dvě písničky působí rozdepresivňujícím/rozněžňujícím vlivem. Víc mám písniček ujetě aktivačních (jen pár, nebojte:):

Do you love me
Candyman
Do your thing
Doop doop

Možná mám pokřivený vkus, ale prostě to na mě funguje!

2 komentáře:

  1. Tu první písničku jsem neznala a musím říct, že mi šla skoro husina... Fakt hezká, takže dík za rozšíření obzorů! :-) Podobný účinek na mě má tenhle song:
    http://www.youtube.com/watch?v=hSH7fblcGWM
    A Damien Rice? Ten je na depku boží :D Skoro cokoli od něj je takový cajdák, že se z těch jeho něžností člověk skoro sám oplodní :-DD

    OdpovědětVymazat
  2. Já depkový písničky ani tak nevyhledávám, spíš co mě tak cvrkne do nosu (no Damien mi skoro dal pěstí:) A ten klip je super!

    OdpovědětVymazat