pátek 12. listopadu 2010

PP

Celkový čas prokrastinace: 0 hodin (vše trávení volného času)

PP - Psychologická prokrastinace 

Prokrastinace se mi už tak uhnízdila v životě, že ač nevědomky, používám ji pro označení všeho, co nesouvisí s prací, nebo se studiem. Chyba? - rozhodně, protože volný čas by se s prokrastinací směšovat neměl. Nastanou ovšem i případy, kdy se prokrastinace plíživě přemění právě do trávení volného času (na kteroužto činnost nedám dopustit). Stává se to ojediněle, protože prokrastinace mě cele zaměstnává psychicky i fyzicky (zkuste vytrvale 20 minut tupě zírat do stěny místo psaní seminárky, či surfovat po prokrastinačních online lákadlech - není to žádná sranda, nápor na všech pět až šest smyslů). Tento případ ale nastává a to zpravidla tehdy, když jsem obklopena jedním či více psychokamarády, většinou též prokrastinujícími. Jednoduchá rovnice: 

 mP+cpP=TVČ

(mP - moje prokrastinace, cpP - cizí psycho-prokrastinace, tvč - trávení volného času)

Fascinující. V tomto případě může být prokrastinace velice zábavná, ne-li dokonce zdravá! 

Dnešek kupříkladu - kdo jiný by se v rámci prokrastinace snažil imitovat mořskou hvězdici v kurzu taneční improvizace? (klobouk dolů chlapci, vaše nadšení mě zválcovalo) S kým jiným bych se sázela o Frajery? (je pravda, že zde se vloudilo cosi politologického) Kdo jiný by mě poučoval o síle smíchu prostřednictvím Nešporových videjí s následnou živou ukázkou smějící se housenky? S kým jiným bych trsala na Jacksona s poskakující lihovinou v ruce? No a psychopriváty? - i lože znavené socce poskytnou!

Jsem nadšena - prokrastinujte a bavte se! 



 

2 komentáře:

  1. škoda, že tady nejde ty články lajkovat :D Bych se ulajkovala k smrti :D Hlavně vydrž a opovaž se přestat psát! :-p

    OdpovědětVymazat
  2. však neboj, teprve se rozehřívám :)

    OdpovědětVymazat